side virker ikke korrekt
Fra : Mikkel V Rue

Dato : 27-10-05 10:39

hej

jeg har ændret nogle filnavne som havde ø og å i navnet så de
ikke kunne vises det har jeg rettet men nu virker siden slet ikke
korrekt hvorfor...

kan i hjælpe

siden ligger her www.faareklip.dk

mikkel

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 27-10-05 11:07

"Mikkel V Rue" <mikkelrue@mailfjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg har ændret nogle filnavne som havde ø og å i navnet så de
> ikke kunne vises det har jeg rettet men nu virker siden slet ikke

Hej Mikkel

Et godt bud er, at du stadig har rod i æø og å.

faareklip.dk/fåreklipper/button18.gif

Hilsen "gutinden"

Fra : Mikkel V Rue

Dato : 27-10-05 11:17

enkvinde wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Hej Mikkel
>
> Et godt bud er, at du stadig har rod i æø og å.

Hej Gutinde

ja det kan jeg se men, siden har virket fint i de sidste 2 mdr, det
eneste der var galt, det var at der var 2 billeder som ikke kunne
vises pga. filnavnet, det rettede jeg så der ikke var ø og å i det, og
nu er det helt, jeg tror jeg starter helt forfra det er vist
nemmere...

men jeg takker for hjælpen endnu engang