media player i FP
Fra : zillyink

Dato : 23-10-05 22:42

Jeg har dl. "windows media player add-in" til FP og ønsker den
indsat på min hjemmeside så jeg kan vise et billedshow med musik,
lavet i "Photo-story 3" for Windows.

Når jeg i FP under "indsæt" vælger WMA add-in kommer de en
meddelelse "You can´t insert a Media Player unless a web is open"

Råd søges - hvorfor kommer add´et op og hvad er det for et "web"
der skal åbnes??

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : zillyink

Dato : 23-10-05 22:44

zillyink wrote:
> Råd søges - hvorfor kommer add´et op og hvad er det for et
> "web"
> der skal åbnes??

Der skulle have stået:
Råd søges - hvorfor kommer add´et - IKKE - op og hvad er det for
et "web"
der skal åbnes??

--
Hilsen