nyt problem -udgivelse
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 23-10-05 18:31

Kære gruppe

Jeg fik løst mit tidligere omtalte problem (den omtalte fil var kopieret
over i skrivebeskyttet tilstand.) Det er der nu ændret på.

Til gengæld kan jeg ikke få lov til at udgive min side.
Jeg har aldrig fået denne fejl før: (jeg bruger B-one)

http://www.pernille-kennet.dk´ kunne ikke åbnes.
Serverfejl: Der blev ikke fundet en Web-server på www.pernille-kennet.dk.
Kontroller, at navnet på Web-serveren er gyldigt, og at
proxy-indstillingerne er angivet korrekt. Hvis du er sikker på, at disse
oplysninger er angivet korrekt, er Web-serveren muligvis midlertidigt taget
ud af brug.
Mulige årsager:
1. webserveren har måske ikke frontpage-serverudvidelser (det har den)
2. webserver kan være midlertidig ude af drift
3. hvis du opretter forbindelse til en prozy-server, kan
proxy-indstillingerne være forkerte
4. der kan være opstået en fejl på webserveren.

Det der undrer mig er, at det sker lige nu. Det skal siges, at den udgave af
frontpage, som jeg bruger nu (2002) er anderledes end på den computer, jeg
tidligere brugte (2003).

Hjælpe!

Hilsen Pernille

--
... så er vi hjemme fra Afrika - læs mere her
www.pernille-kennet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-05 19:31

"Pernille og Kennet Föh" <anonym@mail.dk> skrev i en meddelelse
<snip>
> Til gengæld kan jeg ikke få lov til at udgive min side.
> Jeg har aldrig fået denne fejl før: (jeg bruger B-one)

<snip>

Det er FP serverudvidelserne på din hjemmeside, der er kæntret. Du skal
have
fat i B-One så de kan rette fejlen.

Iøvrigt - når du kopierer en hjemmeside fra et sted til et andet, så skal
du
ikke kopierer via stifinder, men bruge udgive funktionen. Så flyttes alle
mapper med og de bevarer de rettigheder de skal have for at fungere.

mvh

Ullrik