fejl i forbindelse med at jeg vil gemme
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 23-10-05 10:27

Hej gruppe

Jeg får (for første gang nogen sinde) følgende fejl, når jeg vil gemme en
side i frontpage (i forbindelse med min eksisterende hjemmeside). Jeg
arbejder på en version som lige er kopieret over fra en anden computer.

"serverudvidelserne kunne ikke få adgang til filen: C:/......
_vti_pvt\service.lck". Kontroller filtilladelserne.

Nogen der har en ide om, hvordan jeg får det til at virke igen?

Hilsen Pernille

--
... så er vi hjemme fra Afrika - læs mere her
www.pernille-kennet.dk

Fra : enkvinde

Dato : 23-10-05 12:07

"Pernille og Kennet Föh" <anonym@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> _vti_pvt\service.lck". Kontroller filtilladelserne.
>
> Nogen der har en ide om, hvordan jeg får det til at virke igen?

Hej Pernille

Frontpage har nogle skjulte filmapper, som det kunne tyde på, at I ikke har
fået med over, da I kopierede.

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 23-10-05 16:29

> Hej Pernille
>
> Frontpage har nogle skjulte filmapper, som det kunne tyde på, at I ikke
> har fået med over, da I kopierede.
Hej

Det var også mit gæt .... hvordan finder jeg, og sikrer, at alt kommer med
over? jeg har bare kopieret hele mappen - og det virker åbenbart ikke.
Hvordan finder jeg den omtalte fil i det oprindelige ??

Hilsen Pernille

Fra : enkvinde

Dato : 23-10-05 19:03

> [...]
> over? jeg har bare kopieret hele mappen - og det virker åbenbart ikke.
> Hvordan finder jeg den omtalte fil i det oprindelige ??

Gå i stifinder og kopier hele dit websted derfra....