Fatal Error
Fra : Piraten

Dato : 27-10-05 18:01

Jeg har lige monteret nyt bundkort, når jeg starter PC'en op, får jeg
fejlen: Chassis Intruded...... Fatal Error ...... System halted
Er der en af jer der kan have en ide om, hvad det kan være
vh

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-10-05 18:12

"Piraten" <janex@sol.dk> crashed Echelon writing

> Jeg har lige monteret nyt bundkort, når jeg starter PC'en op, får jeg
> fejlen: Chassis Intruded...... Fatal Error ...... System halted
> Er der en af jer der kan have en ide om, hvad det kan være

Din computer siger at dit kabinet har været åbent og stopper dermed, da
nogen sikkert har rodet i computeren. Altså dig selv.

Enten slå chassis warning fra i BIOS eller kortslut jumperen hvortil
sensoren skal sidde.

--
Bjarke Andersen

Fra : Piraten

Dato : 27-10-05 19:01

Det er rigtigt, jeg har mit kabinet åbent, men jeg kan simpelthen ikke få
den til at droppe den fejlmed. der er en jumper der skal flyttes, men jeg
kan ikke se ig ud af, hvor hen .......... har du en ide

Fra : claus b. p.

Dato : 27-10-05 19:52

"Piraten" <janex@sol.dk> wrote in message
> Det er rigtigt, jeg har mit kabinet åbent, men jeg kan simpelthen ikke få
> den til at droppe den fejlmed. der er en jumper der skal flyttes, men jeg
> kan ikke se ig ud af, hvor hen .......... har du en ide

Det må stå i manualen til bundkortet. Hvis ikke du har manualen kan du
næsten helt sikkert downloade den fra producenten.
PS: Svar under den tekst du svarer på.

/Claus