Brug af "normalt" keyboard i USB stik ?
Fra : mk\(5220\)

Dato : 23-10-05 16:03

Hej

Om et par dage skal jeg teste en Dell computer hvor der ingen keyboard /
muse stik er, kun USB tilslutninger.

USB mus har jeg... så det er ok.

Kan man konvertere et alm keyboard med PS2 stik til et USB keyboard med en
af de adaptere som tit følger med en USB mus ?

Mvh Morten

Fra : Thomas Hansen

Dato : 23-10-05 19:30

On Sun, 23 Oct 2005 17:02:41 +0200, mk(5220) <mok@geocities.com> wrote:

> [...]
> en
> af de adaptere som tit følger med en USB mus ?

Hej
Måske Der er ikke andet at gøre end at prøve.

/Thomas

Fra : mk \(5220 Odense SØ\~

Dato : 23-10-05 20:59

> Hej
> Måske Der er ikke andet at gøre end at prøve.
>
> /Thomas

Nej, det kan du have ret i, men er der ikke en som allerede har prøvet ?

(Jeg kan jo ikke da jeg ikke har udstyret hos mig pt)

Mvh Morten

Fra : Thomas Hansen

Dato : 23-10-05 21:09

On Sun, 23 Oct 2005 21:59:28 +0200, mk (5220 Odense SØ)
<mok@geocities.com> wrote:

> Nej, det kan du have ret i, men er der ikke en som allerede har prøvet ?
>
> (Jeg kan jo ikke da jeg ikke har udstyret hos mig pt)
>
> Mvh Morten

Hej
Jeg har prøvet med både positiv og negativ resultat.
genneralt syntes jeg det har været at jo nyere boardet er jo størrer
sandsynlighed er der for at det virker.

/Thomas