Hvilke ram på mit Asus P4PE
Fra : Jan

Dato : 23-10-05 13:19

Hejsa

Jeg har en pc med et Asus P4PE som bundkort.

Der har jeg nu 2x256 mb ram siddende men vil gerne op på 1 gb da jeg
redigerer video på den.

Men hvordan skal ram sidde på det bundkort, er det noget med i par eller

Hvad kan jeg købe og hvad er billigst for mig.

Jan

Fra : kim ell

Dato : 26-10-05 05:56

hej jeg kører også med et p4pe og jeg har 2*512pc 2700 +1*256 pc3200 og det
kører fint evt. kig her http://www.computerne.com/showProd.asp?prodID=13887

--
venligst kim ell
som kører mitsubishi pajero 3.0 automatgear benzin