a8n-e
Fra : Lars K.

Dato : 21-10-05 10:10

hvad for en taste skal man bruge på subj. for at få menuen med valg til at
starte i fejlsikret tilstand?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-10-05 11:30

Lars K. wrote:
> hvad for en taste skal man bruge på subj. for at få menuen med valg til at
> starte i fejlsikret tilstand?

æhm.. f8, lige efter POST... men det er jo så faktisk en funktion i
Windows-loaderen, ikke noget bundkort-specifikt :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Lars K.

Dato : 21-10-05 13:37

> æhm.. f8, lige efter POST... men det er jo så faktisk en funktion i
> Windows-loaderen, ikke noget bundkort-specifikt :)

> [...]

Det troede jeg også, men når jeg bruger f8 får jeg en boot menu hvor jeg kan
vælge hvilket drev jeg vil boote op på, og ikke de andre valg

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-05 16:14

> Det troede jeg også, men når jeg bruger f8 får jeg en boot menu hvor jeg
> kan vælge hvilket drev jeg vil boote op på, og ikke de andre valg

- så kan du vælge at boote på harddisken, og så hurtigt trykke på F8
igen....

Fra : Lars K.

Dato : 21-10-05 16:20

"Palle Johansen" <invalid> skrev i en meddelelse

> - så kan du vælge at boote på harddisken, og så hurtigt trykke på F8
> igen....

Takker for hjælpen, det hjalp, men de kunne nu godt have lagt boot
funktionen på en anden f tast