Abit AI7 uGuru - støj?
Fra : Ricky

Dato : 20-10-05 20:12

Hej

Jeg er den heldige ejer af et Abit AI7 uGuru bundkort. Det er ca. 1,5 måned
gammelt og er på det seneste begyndt at larme rigtigt fælt.
Der sidder en enkelt lille blæser på bundkortet på en chip og det er den som
larmer.

Er det noget nogen af jer har oplevet? Hvad gjorde I ved det? og har I
prøvet at reklamerer over det?

/Ricky

Fra : Frank R.

Dato : 20-10-05 20:54

Ricky wrote:
> Er det noget nogen af jer har oplevet? Hvad gjorde I ved det? og har I
> prøvet at reklamerer over det?

Mit motherboard er godt nok et fra Gigabyte. Havde i sin tid samme
problem. Jeg bad pænt forhandleren om at skifte den til en med passiv
kølling hvilket de gjorde uden noget brok overhovedet. Jeg skulle bare
komme forbi med computeren og den blev så skiftet.

Så prøv du at snak med din forhandler.

Hilsen
Frank

Fra : Ricky

Dato : 21-10-05 13:35

Så har jeg talt med min forhandler og det var åbenbart et kendt
problem på den model fra ASUS.

De rådede mig også til en passiv køler, eneste forskel mellem din
forhandler og SHG er at jeg selv skal betale den passive køler :(

Prisen er dog blot på 35 kroner, så det går nok

/Ricky