athlon xp 2000 palmino
Fra : Lars & Jane

Dato : 18-10-05 01:15

Kan man ikke overclocke den eller er den "låst"
Har prøvet at hæve fsb. til 140 fra 133
så bliver den til en 2100 stabil
hæver jeg den til 147 finder den en 2200, men lukker ned efter få sec.
cpu temp ligger på ca. 50 så det burde vel ikke være det
Er der andet jeg skal /mangler at hæve for at det bliver stabilt?
Lars...

Fra : Brian Lund

Dato : 18-10-05 16:45

> [...]
> cpu temp ligger på ca. 50 så det burde vel ikke være det
> Er der andet jeg skal /mangler at hæve for at det bliver stabilt?

Har du hævet Vcore? Og hvis, hvor meget?

Brian