Hvordan ses bushastighed i Windows ?
Fra : nejtilspam@sol.dk

Dato : 17-10-05 01:58

Hej,
jeg har brug for at vide hvordan bushastigheden aflæses i Windows,
helst ved brug kun af hvad der er indbygget i Windows. Jeg har ledt i
WindowsXPpro (Device Manager o.a) og i nyhedsgrupperne, men der ser
ikke ud til at være noget.

Skal man virkelig bruge eksterne programmer, og hvilke er simpleste og
sikreste at bruge og af-installere ?
Det er bl.a til fjernsupport på skiftende maskiner gennem telefonen,
så det skal være så nemt og trygt som muligt for pc-mongoler.

Fra : JK

Dato : 17-10-05 10:03

On 16 Oct 2005 17:57:37 -0700, nejtilspam@sol.dk wrote:

> [...]
>Det er bl.a til fjernsupport på skiftende maskiner gennem telefonen,
>så det skal være så nemt og trygt som muligt for pc-mongoler.

Det enkleste er vel cpu-z.
http://www.cpuid.com/cpuz.php

Ellers er der aida32. Det fortæller en hel masse ting, bl.a. software
licenser.

http://www.majorgeeks.com/download181.html

mvh

John