Hvilket Socket 754 bundkort til Turion64 M~
Fra : Poul Kaasing

Dato : 13-10-05 18:39

Hej

Jeg mangler et bundkort til min HTPC, hvor der skal sidde en Turion CPU på.
Pga kabinettes størrelse skal det være et micro ATX bundkort. Kabinettet er
et Coolermaster ATX.
Det må meget gerne være meg AGP slot da jeg har et GeForce6800GT der skal
sidde i, lyd er ligemeget, bare der er plads til mit lydkort.

Der skal ialt være mindst 3 PCI slots.

/Poul

Fra : Beeblebrox

Dato : 13-10-05 23:27

Poul Kaasing wrote:
> Jeg mangler et bundkort til min HTPC, hvor der skal sidde en Turion CPU på.
> Pga kabinettes størrelse skal det være et micro ATX bundkort. Kabinettet er
> et Coolermaster ATX.

Hvis du nu kunne leve med PCI-Express så virker MSI-RS482M-IL ganske godt:
<http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=310814>

Har netop bygget min nye PC på dette koncept og med en MT37 Turion64.
- Det har bl.a. en intern COM-port (nice til remote)
- Snapper fint ind og ud af standby (WinXP)

Jeg mener helt bestemt de lavede en AGP version men kan ikke finde den p
deres site i øjeblikket...

Vh,
Claus

--
Diskussionen af OTD'en til oprettelse af HTPC nyhedsgruppe er i gang:
<http://groups.google.dk/group/dk.admin/browse_thread/thread/2f93a45629bb5b14/b271f515d8f59602>

Fra : Poul Kaasing

Dato : 14-10-05 08:36

"Beeblebrox" skrev i en meddelelse

> [...]
> - Snapper fint ind og ud af standby (WinXP)
>
> Jeg mener helt bestemt de lavede en AGP version men kan ikke finde den p

Ja, det ser lækkert ud, men det skal være AGP.

/Poul

Fra : Beeblebrox

Dato : 14-10-05 12:50

Poul Kaasing wrote:
> Ja, det ser lækkert ud, men det skal være AGP.

OK, den jeg ledte efter er her:
<http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=310841>

og det er AGP

Vh,
Claus

Fra : Jeppe Nielsen

Dato : 15-10-05 11:59

Jeg har det bundkort "Beeblerox" linker til og har en Turion MT30 i og det
fungere fint, men mener der er kommet en ny version der hedder k8mm-v3 hvor
der også er firewire på!