S939-board med onboard VGA?
Fra : Steen Suder

Dato : 13-10-05 16:26

Jeg har ledt og kun fundet nogle enkelte ret tarvelige VIA-baserede
Asus-bundkort med onboard VGA.

Er der virkeligt ikke andet?
Hvad har jeg overset af oplagte muligheder?

NB
Tyan laver nogle serverboards med VGA, men de er ikke interessante.

--
Steen Suder

Fra : Steen Suder

Dato : 13-10-05 16:28

Steen Suder wrote:

> Jeg har ledt og kun fundet nogle enkelte ret tarvelige VIA-baserede
> Asus-bundkort med onboard VGA.
>
> Er der virkeligt ikke andet?

Og så er der også Atis Xpress200, men det er ikke interessant i denne
sammenhæng.

--
Steen Suder

Fra : Michael

Dato : 13-10-05 16:34

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> wrote in message
> Jeg har ledt og kun fundet nogle enkelte ret tarvelige VIA-baserede
> Asus-bundkort med onboard VGA.
>
> Er der virkeligt ikke andet?
> Hvad har jeg overset af oplagte muligheder?
>
> NB
> Tyan laver nogle serverboards med VGA, men de er ikke interessante.
>
> --
> Steen Suder
> Prøv at forestille dig, at du er en anden, og læs så din artikel igennem
> inden du sender den. Alle har interesse i, at du staver og formulerer
> dig, så godt du kan. På den måde forstås det lettere, hvad du skriver.

Om 2 uger kommer følgende på markedet:

http://makeashorterlink.com/?J125359FB

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-05 13:30

Steen Suder wrote:
> [...]
>
> NB
> Tyan laver nogle serverboards med VGA, men de er ikke interessante.

SHG har lige fået boards med det nye nForce 430 chipset ind, det er et
geforce 6150 på.

Fra : JK

Dato : 14-10-05 14:22

On Fri, 14 Oct 2005 14:29:36 +0200, "Claus Albæk (Kbh.)"
<claude@eugina.dk> wrote:

>SHG har lige fået boards med det nye nForce 430 chipset ind, det er et
>geforce 6150 på.

Ja, det ser godt ud. Asus A8n-vm , men det kommer først om 2 uger.