Asus P4B533 vs P4B533-X
Fra : Kim E.

Dato : 04-10-05 10:39

Hejsa

Er der nogle kloge hoveder der kender forskellen på disse 2 socket 478
bundkort? :)
Altså hvad "står" X for?

Hvis jeg søger på Asus egen side på "P4B533" kommer kortet med "X" frem...
Er det samme kort eller hur?

/ Kim E.

Fra : Hans

Dato : 04-10-05 11:49

Kim E. wrote:
> [...]
> bundkort? :)
> Altså hvad "står" X for?
>
> Hvis jeg søger på Asus egen side på "P4B533" kommer kortet med "X"

Der er stor forskel. Læs selv:
http://www.asus.com/products/mb/socket478/p4b533/overview.htm

http://www.asus.com/products/mb/socket478/p4b533-x/overview.htm

Hans

Fra : Kim E.

Dato : 04-10-05 13:47

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote:

> Der er stor forskel. Læs selv:
> http://www.asus.com/products/mb/socket478/p4b533/overview.htm
>
> http://www.asus.com/products/mb/socket478/p4b533-x/overview.htm

Takker men er driver mm ikke de samme? Jeg har nu prøvet at komme til Asus
download side i over en time, men de opdatere stadig hjemmeside, står der!
Skod side og amatøragtigt :(

/ Kim

Fra : -= B =-

Dato : 06-10-05 10:06

Hans skriver der er stor forskel, og det er jo rigtigt. Det er størrelsen
der er forskellen.
P4B533 er ATX størrelse og P4B533-X micro-ATX. Kig på billederne, så vil du
se at der bl.a. er flere PCI-sokler på ATX boardet. Chipset, USB og den
slags er det samme.

BG