Redundant PSU ?
Fra : MoboFighter

Dato : 01-10-05 22:08

Hej
Jeg har denne helt nye redundante PSU som mangler den ene enhed
http://xs48.xs.to/pics/05396/redundant_PSU.JPG

Kan jeg bruge denne PSU som almindelig ATX PSU og hvordan ?
Jeg har sat den til en mobo men den er helt død. Andre PSU'er funker
fint, så det ER PSU'en som driller. Jeg har ikke den anden enhed, og
vil derfor høre Jer om man SKAL have begge enheder i en redundant PSU
for at kunne bruge den.
Og nogen der ved hvad man bruger de 4 små ledninger til ? Kan det
tænkes at en af dem skal sluttes for at få gang i PSU'en ?

Hvordan får man gang i sådan en ?