SokketA bundkort
Fra : Lars & Jane

Dato : 01-10-05 12:54

Er det muligt at finde et " Jumperfrit " sokket A bundkort
Hvor jeg bare kan sætte min amd athlon xp+ 2000 cpu i
uden først at skulle jumpe diverse volt, frekvens og hvad det ellers hedder
?
Meget gerne asrock, da det er prisbilligt men andre alternativer er da
velkomne.
Skal køre med sd-ddr 1 ram, ide`hd
Har i dag et ecs k7s6a, som jeg har været udmærket tilfrs med, men er "
boblet op "så er nu lidt ustabilt.
håber i vil give et bud
Mvh Lars

Fra : JK

Dato : 01-10-05 15:35

On Sat, 1 Oct 2005 13:54:24 +0200, "Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk>
wrote:

> [...]
>velkomne.
>Skal køre med sd-ddr 1 ram, ide`hd
>Har i dag et ecs k7s6a, som jeg har været udmærket tilfrs med, men er "

For 378,- dette nforce2 chipset bundkort fra asus:

Det mener jeg bestemt er jumperless. Bedste chipset til socketA !

Men nok også dette via kt600 asrock kort:

John

Fra : Brian Lund

Dato : 01-10-05 16:49

> For 378,- dette nforce2 chipset bundkort fra asus:

Ville selv have anbefalet det, jeg bruger det selv med en XP-Mobile 2400+
som jeg iøjeblikket kører overclocket som en 2800+

Det er helt jumperfrit!

Brian

Fra : Lars & Jane

Dato : 01-10-05 20:00

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ville selv have anbefalet det, jeg bruger det selv med en XP-Mobile 2400+
> som jeg iøjeblikket kører overclocket som en 2800+

A7N8X-X...N force 2, lyder som et rigtig godt valg, jeg siger 1000 tak for
hjælpen..
Mvh Lars...

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-10-05 22:10

"Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> A7N8X-X...N force 2, lyder som et rigtig godt valg, jeg siger 1000 tak for
> hjælpen..
> Mvh Lars...

Du har bare lige et enkelt problem. Det understøtter ikke sdram, som du
skriver, at du vil genbruge.
Bundkort til sdram er efterhånden svære at finde som nye, men du kan evt.
søge efter et i
dk.marked.privat.edb.intern

Kurt

Fra : Brian Lund

Dato : 01-10-05 23:59

> [...]
> skriver, at du vil genbruge.
> Bundkort til sdram er efterhånden svære at finde som nye, men du kan evt.

Jo, DDR SDRAM, som netop er det han efterspørger!
K7S6A (som han har nu) har også kun DDR slots...

Brian

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-10-05 13:05

> Jo, DDR SDRAM, som netop er det han efterspørger!
> K7S6A (som han har nu) har også kun DDR slots...

Ups ja, jeg læste åbenbart ikke det hele.

Kurt