Delvis ny indmad, men hvilket
Fra : Gert Pedersen

Dato : 25-09-05 16:43

Hej i gruppen

Der er nok nogen der følger bedre med end jeg hvad der er muligt og ikke
muligt i dag inden for hardware, så jeg søger hjælp hos jer.

Problemet er at svoger vil have nyt bundkort, CPU med køler og mindst 2 Gb
RAM til hans arbejde med PhotoShop CS2.
Jeg aner ikke hvad han skal have, men det er et must der skal være 2 Gb RAM,
og CPU hastighed er mindre væsentligt. Han nægter at have et Asrock bundkort
i maskinen efter dårlige oplevelser med det.

Med de betingelser, er det så muligt at samle noget sammen til max 3500.-
kr. ??

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Brian Lund

Dato : 25-09-05 22:46

> [...]
> i maskinen efter dårlige oplevelser med det.
>
> Med de betingelser, er det så muligt at samle noget sammen til max 3500.-

Ja.

2 stk http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=116700

Brian