Vejledning ønskes
Fra : Coach [4130]

Dato : 24-09-05 08:20

Jeg ønsker at skifte mit gamle Socket 478 system ud med noget nyere AMD.
Og da jeg alligevel står og skal skifte grafikkort, så skal det være snart.
Jeg vil ikke ha' Intel's socket 775.

Men AMD....jeg kan ikke finde den rigtige løsning selv, da jeg i de seneste
år har kørt Intel baseret PC og ikke har fulgt med og jeg synes der er så
mange AMD systemer at jeg er blevet forvirret.

Det drejer sig om bundkort (socket ?), CPU og grafikkort (PCIe)(6600GT?).

Jeg har selv 2 x 512 Geil PC3200 Dual ram liggende som gerne skulle bruges.

Prisen ligger nok i MAX 4000,-

Kan det lade sig gøre?

mvh
Bri@n

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 24-09-05 08:42

"Coach [4130]" <coach[nospam]@[slet]lite.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det drejer sig om bundkort (socket ?), CPU og grafikkort (PCIe)(6600GT?).
>
> Jeg har selv 2 x 512 Geil PC3200 Dual ram liggende som gerne skulle

Ja f.eks:
Bundkort Asus A8N Sli pris ca. 900,-
CPU AMD A64 3000+ socket 939 Box pris ca. 1100,- Evt. en 3500+ ca. 1700,-
Grafikkort Geforce 6600GT PCI-E pris ca. 1200,-

Fra : "Brian

Dato : 02-10-05 12:29

> [...]
>
> Det drejer sig om bundkort (socket ?), CPU og grafikkort (PCIe)(6600GT?).
>
> Jeg har selv 2 x 512 Geil PC3200 Dual ram liggende som gerne skulle

Ja det kan.
--
Udskift ikkegyldig i adressen med dk