a8v-e vil ikke slukke for USB - el-sparres~
Fra : Ukendt

Dato : 22-09-05 16:48

Jeg har en el-spareskinne i en usb-port på mit helt nye bundkort.

Jeg har kikket lidt i BIOS, men kan ikke lige finde noget, hvor man kan
slukke helt for usb-strømmen... Hvad gør jeg ?

Jeg har sat BIOS til at tænde på keybord. Har problemet noget med dette at
gøre ?

Hilsen Palle

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-05 19:18

arrrrhhhhh..... Det er selvfølgelig et ASUS _A8N-E_ !!!!!!!!!! Altså
med Nvidia chipset...

Fra : Beeblebrox

Dato : 22-09-05 20:05

Palle Johansen wrote:
> Jeg har en el-spareskinne i en usb-port på mit helt nye bundkort.

Hvad er det for en skinne og hvor køber du den?

Vh,
Claus

--
Diskussionen af OTD'en til oprettelse af HTPC nyhedsgruppe er i gang:
<http://groups.google.dk/group/dk.admin/browse_thread/thread/2f93a45629bb5b14/b271f515d8f59602>

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-05 21:55

> Hvad er det for en skinne og hvor køber du den?

Google er din ven...

Prøv at søge på elspareskinne - og du får lige så mange svar du ønsker

Fra : Carl Dragert

Dato : 23-09-05 09:58

"Palle Johansen" <invalid> wrote in message
> [...]
> slukke helt for usb-strømmen... Hvad gør jeg ?
>
> Jeg har sat BIOS til at tænde på keybord. Har problemet noget med dette at

Hvis keyboard (usb) skal kunne aktivere pc, må det jo have strøm, prøv dog
at slå det fra

Carl