Asus A7N8X Deluxe
Fra : Mogens Kristensen

Dato : 18-09-05 15:32

Hej
Hvordan kan man opdatere Asus A7N8X Deluxe , eller er det forældet , har
prøvet med "Asus Update" , men kommer med den besked "unable to uncomprese
the file".
Systemet køre ok , men det var rart at det evt.fulgte udviklingen.
MVH
Mogens Kristensen

Fra : René \(A+\)

Dato : 19-09-05 10:18

"Mogens Kristensen" skrev i> Hej
> [...]
> the file".
> Systemet køre ok , men det var rart at det evt.fulgte udviklingen.

Hej Mogens
Den sidste nye Bios er 1008 Final (Rev. 2). De øvrige drivere skal du hente
på Asus site, og nVidia' s site.
Kan du ikke få fat på 1008 vil jeg gerne smide den i dk.binear. Du skal så
flashe din bios manuelt.

--
MVH:
René

Fra : Mogens Kristensen

Dato : 25-09-05 11:53

Hej
Tak for dit svar og undskyld tiden er løbet.
Har fundet Asus A7N8x Deluxe download site , der står blandt andet Latest ,
All , Bios , Driver ,og Utilities.
Du opgiver 1008 Final som den sidste ver. , men der står også en hedder 1009
og V8.24B , men de passer måske ikke til min Revised Edition V2 E1170 , du
kan nok se jeg er ikke nogen hare til det her , så jeg er nok noget
usikker.i de her versioner der er mange .
Mvh
Mogens

Fra : René \(A+\)

Dato : 25-09-05 14:44

Hej Mogens
Du skal bruge 1008Final. 1009 er en BETA version, dvs ikke ordentlig testet
endnu. Jeg skal naturligvis ikke bestemme om du skal flashe med en BETA
bios, men jeg vil på det kraftigste fraråde det.
Se side 40 i manualen for at flashe (Built-In flash utility).
Jeg har uploadet 1009Final i dk.binaer.
Good luck - ellers så skriv igen.
--
MVH:
René

Fra : René \(A+\)

Dato : 25-09-05 15:01

Havde probs' med dk.binaer.
Har sendt bios'en direkte til din mailbox
--
MVH:
René

Fra : Martin Vollert

Dato : 27-09-05 06:00

Også skrev Vollert
> [...]
> Edition V2 E1170 , du kan nok se jeg er ikke nogen hare til det her ,
> så jeg er nok noget usikker.i de her versioner der er mange .

Du skal lige værer opmærksom på om dit bundkort er et PCB revision 2,0 eller
1,4/1,6 du må kun bruge 1009 Beta hvis du har PCB Rev. 1,4/1,6 og 1008 hvis
du har PCB rev.2,0
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert