nyt bundkort til s478 men hvilket vil i an~
Fra : søren

Dato : 15-09-05 20:12

Hej ng

Jeg overvejer at skifte mit intel bundkort ud med et bedre hovedsaglig
fordi jeg har fået en ny sata disk og der kun er 2 sata stik på mit
nuværende kort.(gider ikke købe en sata controller.) hvilke kan i anbefale
med 3 sata(mindst), agp slot, ddr 3200 ram(dual mode), p4 2400mhz, 800 mhz
bus.

mvh Søren

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 17-09-05 11:06

asus P4C800-E deluxe eller asus P4P800-E deluxe

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : FoLmEr

Dato : 17-09-05 17:19

Johnny B [2000] wrote:
> asus P4C800-E deluxe eller asus P4P800-E deluxe

Helt enig! Det bundkort går man aldrig galt i byen med.

Startede for lang tid siden med et MSI, men havde en del småproblemer.
Skiftede til ASUS P4C800-E Deluxe og det hele kørte helt som det skulle
uden nogle dikkedarer.

ASUS P4C800-E Deluxe har 4 SATA I porte. 2 integrerede i chipsettet og 2
fra en Promise SATA controller...