HJÆLP hvad skal jeg gøre
Fra : torben jørgensen

Dato : 12-09-05 14:53

hej jeg aner ikke mine levende råd så HJÆLP
har købt asrock bundkort 775v88 og p4 3.2ghz samt 2stk. 512 3200 400fbs
men windows vil ikke indlæses`?
kommer ikke længere end at tabulatoren står og blinker i venstre hjørne kan
stå der i flere dage og ikke en ..... sker
så hjælp mig TAK

Fra : JK

Dato : 12-09-05 15:14

On Mon, 12 Sep 2005 15:52:32 +0200, "torben jørgensen"
<torben-joergensen@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>kommer ikke længere end at tabulatoren står og blinker i venstre hjørne kan
>stå der i flere dage og ikke en ..... sker

sata harddisk ?

Du skal under installation trykke F6 (F6 for scsi harddisk som der
står i menu, alt undtagen onboard IDE kalder windows for scsi) og så
fodre PC med en diskette med sata driverne.

Dette er da en nærliggende forklaring. Ellers må du fortælle noget
mere.

mvh

John

Fra : torben jørgensen

Dato : 12-09-05 16:16

ja og det har jeg prøvet uden at der skete noget.
hmm mit grafikkort er et geforce fx
men tak for forslaget

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 12-09-05 16:51

torben jørgensen wrote:
> ja og det har jeg prøvet uden at der skete noget.
> hmm mit grafikkort er et geforce fx
> men tak for forslaget

Hvor langt kommer den i boot fasen - kan du komme ind i bios fx ??
Checket CPU temp osv ?

Prøv at flå alt overflødigt ud af maskinen - PCI lydkort, netkort osv...

Fra : torben jørgensen

Dato : 12-09-05 23:44

ja jeg kan komme ind i bios og det eneste kort jeg har er grafikkortet og
temp ligger på 52 grader
windows begynder også at læse alle filer men stopper når der skal
indstalleres den lille plinkende tabulator i venstre hjørne er det sidste
der sker

Fra : torben jørgensen

Dato : 25-09-05 00:13