Keyboard med lys i tastatur ?
Fra : Peter Martinsen

Dato : 30-10-05 10:52

Hej folks

Nogen her som ved, hvor man kan købe et tastatur med
lys i selve 'knapperne' ?

Mvh Peter

Fra : Holst

Dato : 30-10-05 12:36

Peter Martinsen wrote:

> Nogen her som ved, hvor man kan købe et tastatur med
> lys i selve 'knapperne' ?

Netto havde nogle til salg for et par uger siden. Måske er der nogen
tilbage?

Fra : Jens G

Dato : 30-10-05 12:42

On Sun, 30 Oct 2005 10:51:33 +0100, "Peter Martinsen"
<oz1pmx@mail.dkxx> wrote:

>Hej folks
>
>Nogen her som ved, hvor man kan købe et tastatur med
>lys i selve 'knapperne' ?

Jeg ved ikke hvor man kan købe et med lys i knapperne, men man kan
købe et med lys under knapperne hos Zitech.
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=156411

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-10-05 12:44

"Peter Martinsen" <oz1pmx@mail.dkxx> wrote:

>Nogen her som ved, hvor man kan købe et tastatur med
>lys i selve 'knapperne' ?

Prcdata har et par stykker, bl.a. dette:

http://www.prcdata.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=43193799

<mlr>

Fra : Peter Martinsen

Dato : 30-10-05 14:35

"Michael Rasmussen" <mic@NO_SPAMdou.dk> wrote in message

> [...]
>

> <mlr>
>
> --
>
> Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed dog den mest besynderlige..

Takker for begge svar - Mvh Peter

Fra : Peter T.

Dato : 30-10-05 17:47

Peter Martinsen ristede følgende runer:

> Nogen her som ved, hvor man kan købe et tastatur med
> lys i selve 'knapperne' ?

Med lidt held kommer http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/ i
handelen i 2006. :)

--
Peter T.
Min 8årige knejt i bilvasken:

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-10-05 17:56

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote:

>Med lidt held kommer http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/ i
>handelen i 2006. :)

Lækkert ser det jo ud - Men jeg gætter på prisen er derefter

<mlr>

Fra : Vega

Dato : 30-10-05 19:14

> Lækkert ser det jo ud - Men jeg gætter på prisen er derefter

Prisen skulle ligge lige omkring 2000kr.!

Mvh. Vega.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 31-10-05 12:20

Vega wrote:

> Prisen skulle ligge lige omkring 2000kr.!
>
> Mvh. Vega.

Men det er stadig overdrevet fedt! :)

Søren

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-10-05 17:18

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev

> Prisen skulle ligge lige omkring 2000kr.!

Det er da også ok, hvis ellers kvaliteten er i orden. Et ordentligt
kvalitetstastatur koster da nemt over en tusse....

Claus