Pin-konfiguration på en P4
Fra : Kim S

Dato : 29-10-05 13:22

Nogen steder man kan se, hvad der er på hvilke ben
på en Pentium4 2,8Ghz ? (Socket 478)

Mvh, Kim

Fra : Hans

Dato : 29-10-05 14:04

Kim S wrote:
> Nogen steder man kan se, hvad der er på hvilke ben
> på en Pentium4 2,8Ghz ? (Socket 478)

Tja - Intel ville være et godt bud:

http://download.intel.com/design/Pentium4/datashts/30056103.pdf

Hans

Fra : Kim S

Dato : 29-10-05 17:05

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
> Tja - Intel ville være et godt bud:
>
> http://download.intel.com/design/Pentium4/datashts/30056103.pdf

Rigtigt, og havde været der, men åbenbart ikke det rigtige sted
Tak for linket...

Mvh, Kim

Fra : Lars Hjortø

Dato : 29-10-05 18:33

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Rigtigt, og havde været der, men åbenbart ikke det rigtige sted
> Tak for linket...
>
> Mvh, Kim
Hej Kim

Må da absolut vide hvorfor du er interesseret i det? Er du ved at bygge din
egen PC?

--
Venlig hilsen Lars Hjortø
5700 Svendborg

Fra : Kim S

Dato : 30-10-05 18:51

"Lars Hjortø" <lars.hjortoe@nospampost2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Kim
>
> Må da absolut vide hvorfor du er interesseret i det? Er du ved at bygge
> din egen PC?

Næhh...Har fået fat i en processor som har været "voldet", så
der er knækket 2 ben. Så ville jeg se om de overhovedet var
i brug.

Mvh, Kim

Fra : Lars Hjortø

Dato : 31-10-05 16:43

> [...]
>>
> Næhh...Har fået fat i en processor som har været "voldet", så
> der er knækket 2 ben. Så ville jeg se om de overhovedet var

Øv... Troede der var en mere spændende grund... Held og lykke med at få
den til at virke...