Aldi rat og pedalsæt?
Fra : rlauritsen

Dato : 28-10-05 19:48

Er det rat og pedalsæt som aldi har i denne uge noget værd? Der er også
gearstang med. Det har jeg ikke lige set før.

Men der er vel 3 års garanti, så man får et nyt eller pengene retur hvis det
går i stykker ?

På forhånd tak.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 29-10-05 06:53

"rlauritsen" <rlauritsen@ofir.dk> wrote in

> Er det rat og pedalsæt som aldi har i denne uge noget værd? Der er
> også gearstang med. Det har jeg ikke lige set før.

Gearstang til computerspil er kun til entusiastbrug. Bøk imho
høre til sæt der har fx 720 graders rotation. Det er nemmere
at køre med paddles (knapper bag rattet).

> Men der er vel 3 års garanti, så man får et nyt eller pengene retur
> hvis det går i stykker ?

En af mine venner byttede sådan et "billig-"sæt mange gange
indtil han opgav og måtte se pengene spildt.

Køb et ordentligt - det får nogen tæsk når man har det sjovt
og så er det _alle_ pengene værd :D Mit har nu holdt til at
spille nfs+cmr jævnligt i syv år. Inklusiv diverse netweekender
hvor folk skiftes til at bruge det. Det gik i stykker for et
år siden, men det var bare en fjeder der var blevet trykket.
Med en spids tang virkede det igen.

Har et Logitech Formula Force.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : rlauritsen

Dato : 29-10-05 12:23

> [...]
> hvor folk skiftes til at bruge det. Det gik i stykker for et
> år siden, men det var bare en fjeder der var blevet trykket.

Jeg har kigget lidt på det Logitech og det får ret gode anmeldelser, men det
kan vel kun bruges til pc?

Det i aldi kan også bruges til xbox og ps2 hvis man skulle få lyst til det.
Jeg tror sofabordet bedre kan holde til det end computerbordet, men det er
nu stadig rart at rattet kan bruges til begge dele.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 29-10-05 17:39

"rlauritsen" <r-lauritsen@hotmail.com> wrote in

> Jeg har kigget lidt på det Logitech og det får ret gode anmeldelser,
> men det kan vel kun bruges til pc?

mit kan ikke fås mere, men der finders nye tilsvarende.

> Det i aldi kan også bruges til xbox og ps2 hvis man skulle få lyst til
> det. Jeg tror sofabordet bedre kan holde til det end computerbordet,
> men det er nu stadig rart at rattet kan bruges til begge dele.

Jeg tror umiddelbart det er ligemeget - der er vel USB i
alle maskinerne. Jeg har da i hvert fald fået at vide at
PS2-udgaverne sagtens kan bruges til pc. Men prøv at
spørg producenten eller søg lidt på det.

Jeg er også gået over til sofabordet - dog stadig med pc
sat til da Richard Burns kører bedst på den :D

/hilsner