Digitalt TV-kort for kabel-TV, hvordan er ~
Fra : JK

Dato : 28-10-05 13:52

Hej

Hvis jeg køber denne tuner:

hvor mange kanaler kan jeg så se med det ? om nogen.

Der er fuld pakke i min antenneforening. Men selector har jeg ikke i
øjeblikket (har haft den gamle model).

mvh

John

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 28-10-05 17:08

On Fri, 28 Oct 2005 14:52:03 +0200, JK <johnknuhtsenSP@Mail.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvis jeg køber denne tuner:
>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=146320
>
>hvor mange kanaler kan jeg så se med det ? om nogen.

Formentlig ingen digitale (ved ikke om du kan se analog tv på kortet).

Du mangler nemlig det smartcard (199 kr. om året), der sidder i
Selectoren og giver adgang til de digitale signaler.

Skal du bruge TV-kortet skal du derfor også have et CAM-modul (eller
en Smartmouse brænder), der kan aflæse TDCs smartcard.

Fra : Digitalt.tv

Dato : 28-10-05 17:26

> hvor mange kanaler kan jeg så se med det ? om nogen.
>
> Der er fuld pakke i min antenneforening. Men selector har jeg ikke i
> øjeblikket (har haft den gamle model).

Se http://hjem.tele2adsl.dk/oleperch/DVB/DVB.html der er information om
emnet.