Problemer med cd-brænding
Fra : Aksel Petersen

Dato : 26-10-05 20:51

Jeg har en Rico MP 7080A cd brænder, som har virket fint sammen med Nero 6
Ultra Edition. Styresystem: Windows. XP.
Af frygt for, at mine billige cd'ere ikke kan holde sig, har jeg købt
flere
kasser nye, som så meget lovende ud: 700 MB - 80 Min
CD-RW rewritable multispeed af mærket Medion. Der står på pakken: High
quality, nyeste sølv technologi for professionel data sikkerhed,
høj sikkerthed og beste compabilitet.
Der er bare det, at de virker ikke i min brænder! Da jeg ville brænde en
word-fil, fik jeg meddelelsen: Could not perform fixation.
Lige meget hvordan jeg vendte og drejede filen - samme resultat.
Men, da jeg forsøgte med en ny cd af mit gamle mærke, var der ingen
problemer.
Det må være de nye cd'er , maskinen ikke kan lide.
Hvad kan der være i vejen?
Venlig hilsen
Aksel

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-10-05 21:21

Aksel Petersen wrote:
> Hvad kan der være i vejen?
> Venlig hilsen
> Aksel

Det var nok bedre at spørge i en gruppe med Cd-brændere

Den hedder news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom

> Den har indtil videre sparet mig for at få 124 spam-mails.

Til gengæld spammer den alle indlæg med denne reklame

Du kan læse mere om grupperne på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan