Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Udenlandsk valuta
Fra : Mogens

Dato : 30-10-05 11:42

Hvis man i december skal bruge en sum penge i banken i udenlandsk
valuta, kan man allerede nu kurssikre disse penge.

Gør det samme sig gældende den anden vej -> at man kurssikrer et
givent beløb i udenlandsk valuta, man ønsker at sælge til banken i
december?

Mvh
Mogens

Fra : alexbo

Dato : 30-10-05 11:56

"Mogens" skrev

> Gør det samme sig gældende den anden vej -> at man kurssikrer et
> givent beløb i udenlandsk valuta, man ønsker at sælge til banken i
> december?

Ja i hvert fald som firma.
Det vil være helt normalt at et firma der har fået en stor ordre, med
betaling i f.eks. $ om 6 mdr. kurssikrer disse $, det koster noget, men til
gengæld ved de præcis hvilket beløb i kr. de får til den tid.

Om banken gider rode med noget privat ved jeg ikke.

mvh
Alex Christensen

Fra : Mogens

Dato : 30-10-05 12:00

On Sun, 30 Oct 2005 11:55:51 +0100, "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote:

> [...]
>gengæld ved de præcis hvilket beløb i kr. de får til den tid.
>Om banken gider rode med noget privat ved jeg ikke.

Fino - skriver jeg til ham. Thanx !

Mvh
Mogens

Fra : KNT

Dato : 30-10-05 12:00

Naturligvis - i de rigtige banker.
Men det skal altså være et pænt stort beløb før det kan betale sig.
Det er i hvertfald ikke almindelig rejsevaltuta.

Knud

Fra : Mogens

Dato : 30-10-05 12:14

On Sun, 30 Oct 2005 12:00:18 +0100, "KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk>
wrote:

>Naturligvis - i de rigtige banker.
>Men det skal altså være et pænt stort beløb før det kan betale sig.
>Det er i hvertfald ikke almindelig rejsevaltuta.

Hushandel = millioner

Mvh
Mogens