DiggiNet vs TDC ?
Fra : Peter Heide

Dato : 30-10-05 03:58

Har fået en lejlighed i en ejendomsselskab hvor DiggiNet tilbyder en
2048/512 for
179,- kr pr. mdr mod TDCs ca. 470, kr .

Er egentlig meget tilfreds med TDCs men at spare 290,- pr mdr er værd
at overveje. Nogen der har erfaring med det selskab ?

Er der ubegrænset trafik eller skal der betales pr MB hvis man overskrider
en vis grænse ?

Fra : Peter T.

Dato : 30-10-05 23:52

Peter Heide ristede følgende runer:

> Er egentlig meget tilfreds med TDCs men at spare 290,- pr mdr er værd
> at overveje. Nogen der har erfaring med det selskab ?

Prøv at kigge i udbydere-gruppen, hvor en AM vist ikke har de allerbedste
erfaringer med digginet.

--
Mom “Let’s show how you’ve learnt all the months of the year. Janu…”
Daughter “Ary!”

Fra : Peter Heide

Dato : 31-10-05 04:31

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> Peter Heide ristede følgende runer:

> Prøv at kigge i udbydere-gruppen, hvor en AM vist ikke har de allerbedste
> erfaringer med digginet.

Jeps. Havde læst det inden dette indlæg. Nu er jeg totalt
ligeglad med deres mail-server, mere interesseret i hvor
stabile de er ( husker tilbage med gru på Kabelnettet.dk)

Fra : Peter T.

Dato : 31-10-05 06:59

Peter Heide ristede følgende runer:

> Jeps. Havde læst det inden dette indlæg. Nu er jeg totalt
> ligeglad med deres mail-server, mere interesseret i hvor
> stabile de er ( husker tilbage med gru på Kabelnettet.dk)

Havde ellers cancelet mit forrige indlæg pga. uvedkommende, obskure koder i
det. :)

Anyway. Jeg kan forstå at mailserveren ikke var det eneste, som var
ustabilt hos digginet. Men at det også gjaldt nettet ifølge

Fra : Peter Heide

Dato : 31-10-05 13:33

> [...]
>
> Anyway. Jeg kan forstå at mailserveren ikke var det eneste, som var
> ustabilt hos digginet. Men at det også gjaldt nettet ifølge
!"

Det sér jo mindre godt ud. Men hvis de ellers er hurtige til at få
forbindelsen op igen kan jeg nok leve med det.

Da vi havde Kabelnettet. Kunne det tage op til flere dage et
par gange om mdr.