Hvad kan man bruge ?
Fra : Lauridsen

Dato : 08-06-01 12:00

Hej
Når man har bygget en ny computer, hvilke programmer og evt. spil kan man så
bruge til at se hvad ens computer kan yde ?
Jeg kender godt Sisoft Sandra, men det er ikke det jeg søger.

Mvh.
Lars

Fra : Mads Frandsen

Dato : 08-06-01 12:11

Hey

www.madonion.com har nogle benchmark tests til at teste dit
grafikkort...
God fornøjels!!

Fra : Anders Lund

Dato : 08-06-01 13:01

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej
> Når man har bygget en ny computer, hvilke programmer og evt. spil kan man

> bruge til at se hvad ens computer kan yde ?
> Jeg kender godt Sisoft Sandra, men det er ikke det jeg søger.

3dMark2001 tester din 3d grafik, se : www.tweakfiles.com.

Mvh
Anders Lund