Super hurtigt råd om børne festmad
Fra : Anja

Dato : 28-10-05 13:13

Her i aften får vi besøg af min søns klasse ca. 22 unger som skal holde
klassefest. Vi skal så servere aftensmad for den store flok og nu er vi lidt
i tvivl om hvad de skal ha at spise - så gode råd søges.
Vi har ikke stole og borde nok så meningen var at de skulle sidde på gulvet
hvor vi ville rulle en engangsdug ud - men hvad skal vi servere til sådan en
flok?

Hilsen
Anja

Fra : Mus

Dato : 28-10-05 13:29

"Anja" <salgxxx@holdum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gulvet
> hvor vi ville rulle en engangsdug ud - men hvad skal vi servere til sådan

Pizza
Pølsehorn
Evt grøntagsstave.
Is pinde bagefter.