Tamagotchi?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 27-10-05 21:09

Er tamagotchier (eller hvad de nye generationer af den slags nu hedder)
moderne for tiden? Jeg synes ikke, jeg har hørt noget om sådan noen...
hmmm.... dimser for nylig? Og hvis de er til at få, hvad prisklasse ligger
de så i?

Venlig hilsen Dikte

Fra : Cocoamum

Dato : 27-10-05 21:40

Benedikte Brisson skrev:
> [...]
> de så i?
>
> Venlig hilsen Dikte

> Den har indtil videre sparet mig for at få 1301 spam-mails.

Meget moderne. 140 kr. Helst skal de have to, så de kan blive kærester.

Tine

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 27-10-05 21:52

"Cocoamum" <ta@uu.dk> skrev i en meddelelse

> Meget moderne. 140 kr.

Tak *S* Hedder de så Tamagotchi eller hvad?

> Helst skal de have to, så de kan blive kærester.

O my God! Og få en masse tama-babies, måske?

Venlig hilsen Dikte

Fra : Cocoamum

Dato : 29-10-05 16:02

Benedikte Brisson skrev:
> "Cocoamum" <ta@uu.dk> skrev i en meddelelse

> Tak *S* Hedder de så Tamagotchi eller hvad?

Det er de 'rigtige', der koster så meget. De andre duer ikke.

> O my God! Og få en masse tama-babies, måske?

Lige præcis. Når ens tamagotchi får en baby, passer den den selv et år,
og så forsvinder moderen/faderen.

Tine

Fra : Kim

Dato : 27-10-05 22:27

"Benedikte Brisson" <nixenbixen@invalid.dk> skrev
> [...]
> moderne for tiden? Jeg synes ikke, jeg har hørt noget om sådan noen...
> hmmm.... dimser for nylig? Og hvis de er til at få, hvad prisklasse ligger

Held og lykke :)
http://groups.google.dk/group/dk.familie.barn/browse_thread/thread/777f5d065788aa08/15a5cd9d1d0bda4f?lnk=st&q=Digipet+(49-in-1)&rnum=1&hl=da#15a5cd9d1d0bda4f

Mvh Kim

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 27-10-05 22:36

"Kim" <no.way@dude.dk> skrev i en meddelelse

> Held og lykke :)
> http://groups.google.dk/group/dk.familie.barn/browse_thread/thread/777f5d065788aa08/15a5cd9d1d0bda4f?lnk=st&q=Digipet+(49-in-1)&rnum=1&hl=da#15a5cd9d1d0bda4f

Det er skam ikke til mit eget barn
Venlig hilsen Dikte

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-05 17:26

"Kim" <no.way@dude.dk> wrote in message
> "Benedikte Brisson" <nixenbixen@invalid.dk> skrev

> [...]

Der er kommet meget avancerede tamagochi-sager, bl.a. med
hundeegenskaber

Hvis et barn ønsker kæledyr, men der er tvivl om at det har
ansvarsfølelse nok, kan den japanske elektronik måske være god
"optagelsesprøve" i et par måneder. Der registreres om al pleje er
husket

Fra : Sabina H.

Dato : 27-10-05 22:47

Benedikte Brisson wrote:
> [...]
> hedder) moderne for tiden? Jeg synes ikke, jeg har hørt noget om
> sådan noen... hmmm.... dimser for nylig? Og hvis de er til at få,

"moderne" er vist så meget sagt*G*
jeg tror altid de ligger og halvhuserer i en vis aldersgruppe af unger....
jeg har set dem i prisleje fra ca 40 kr og op til 100 kr... tjek i din
lokale legetøjspusher....
--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på