Andet multimedie
[InDesign CS] Kopiere character style til ~
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 27-10-05 21:08

Er det muligt at kopiere en character style til et andet dokument? Jeg har
to dokumenter i InDesign som begge skal have samme formatering, og jeg har
rettet det ene dokument til, og mangler så det andet. Jeg vil gerne kunne
kopiere mine character styles over, så jeg slipper for at oprette dem en
gang til. Kan det lade sig gøre? Jeg har prøvet at trække dem over uden held

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-10-05 21:08

..°o.O Thomas O.o°. skrev:

> Er det muligt at kopiere en character style til et andet dokument?

I sidemenuen til Character Styles-menuen vælger du 'Load Character
Styles' og klikker dig frem til det dokument, som indeholder de
styles, du ønsker at hente ind i dokumentet.

Det sammme er i øvrigt muligt i Paragraph Styles og i Swatches-
paletten.

--
Hilsen
Madsen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 27-10-05 21:19

> I sidemenuen til Character Styles-menuen vælger du 'Load Character
> Styles' og klikker dig frem til det dokument, som indeholder de
> styles, du ønsker at hente ind i dokumentet.

Perfekt! Takker og bukker for hurtig og effektiv hjælp.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-10-05 21:20

..°o.O Thomas O.o°. skrev:

> Perfekt! Takker og bukker for hurtig og effektiv hjælp.

Velbekomme.

Hvis du har nogle Character Styles, som du altid gerne vil have
adgang til, så kan du i øvrigt oprette dem eller indlæse dem fra
et andet dokument, imens der ikke er et dokument åbent i InDesign.
Så vil det altid være tilgængelig og det gælder også for Paragraph
Styles og Swatches.

--
Hilsen
Madsen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 28-10-05 13:01

> [...]
> et andet dokument, imens der ikke er et dokument åbent i InDesign.
> Så vil det altid være tilgængelig og det gælder også for Paragraph

Skønt med tips

Her er lige et jeg har læst i dag: hold ctrl nede (på mac: command) mens du
vælger "about InDesign" i help menuen, så kan du se en document history for
dit dokument.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-10-05 19:10

..°o.O Thomas O.o°. skrev:

> Her er lige et jeg har læst i dag: hold ctrl nede (på mac:
> command) mens du vælger "about InDesign" i help menuen, så kan
> du se en document history for dit dokument.

Smart. Tak for tippet. :)

--
Hilsen
Madsen