Bedste/billigste online butik
Fra : Thomas

Dato : 26-10-05 15:54

Hej

Jeg ville lige høre hvad folk herinde kan anbefale af butikker med online
bestilling af akvarieudstyr og foder.

De skal både have en god/hurtig service samt et stort udvalg.

Er der butikker der man helt skal holde sig fra pga. dårlige erfaringer?

Hilsen Thomas

Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 26-10-05 17:11

www.cichlidecentret.biz

Det er det bedste sted jeg kender :)

Med Venlig Hilsen

Niels Christian Mohr
www.mbuna.dk

Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 26-10-05 19:20

"Niels Christian Mohr"

> Det er det bedste sted jeg kender :)
>
> Med Venlig Hilsen
>
> Niels Christian Mohr

Helt enig

mvh Lasse

Fra : HD

Dato : 26-10-05 19:41

www.akvanet.dk
Dette er den absolutte bedste internet butik hvor kan du eller bytte vare
købt for 2 mdr. siden
Hans D.

Fra : Jan F.

Dato : 02-11-05 22:03

"HD" <hansdanielsson@hansd.dk> skrev i en meddelelse
> www.akvanet.dk
> Dette er den absolutte bedste internet butik hvor kan du eller bytte vare
> købt for 2 mdr. siden

På deres hjemmeside skriver de "kun" 21 dage.

Jan