Killinger bortgives
Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 26-10-05 14:16

Ja jeg står i den dumme situation at min kæreste gennem 6 år har forladt
mig og jeg nu står og skal flytte da jeg ikke kan betale det hus jeg bor
i.
Dette skal jo ikke gå ud over mine killinger derfor håber jeg at der
findes nogle dejlige, rare mennesker herinde som lige står og mangler en
enkelt eller måske begge killinger.

Jeg ville vildt gerne have dem med, men der hvor jeg flytter over må jeg
ikke have katte :'( Og det er bestemt ikke det her jeg ville have budt
dem, men nogen gange er man ikke herre over livet. Men derfor syntes jeg
jo ikke det skal gå ud over dem at deres "far" og "mor" ikke kan sammen.
Håber i forstår

Det er 2 hunkatte på snart 16 uger, der er krudt i dem. De leger hele
tiden og er i det hele taget nogle banditter hehe men dejlige er de
De har lært at gå i kattebak og spise kattemad til voksne katte.
Indtil videre har de kun været indenfor, derfor er der mulighed for at
have dem som indekatte, hvis dette ønskes.

Jeg tilføjer nogle billeder og så håber jeg at høre fra jer, hvis i er
interesseret

MVH Mikkel alias BB

BILLEDE ---------> http://www.borrowbeer.dk/marie_sofie.jpg

Fra : Gainsbourg

Dato : 26-10-05 15:52

Hvor er de bare dejlige - jeg skal nok cirkulere dit indlæg i
omgangskredsen.

Prøv også at annoncere dem på www.vildkat.dk

Held og lykke med at finde gode hjem til dem

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 26-10-05 16:24

> [...]
> omgangskredsen.
>
> Prøv også at annoncere dem på www.vildkat.dk
>
> Held og lykke med at finde gode hjem til dem

Ok tak skal du have Gainsbourg

Med venlig hilsen
Mikkel Wangsgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Anja Christine Sønde~

Dato : 28-10-05 13:36

Hvor i landet bor du?
Jeg kunne godt tænke mig en lille killing, hvis jeg kan få overtalt
kæresten.
Vi bor i Aalborg.

Med venlig hilsen
Anja Christine Søndergaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : CC

Dato : 28-10-05 14:40

"Anja Christine Søndergaard" <austin_ac1979KATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in
message news:43621b3026b26@nerdgirl.dk...
> Hvor i landet bor du?
> Jeg kunne godt tænke mig en lille killing, hvis jeg kan få overtalt
> [...]

Så overtal lige kæresten til at få 2, det er meget sjovere og til glæde for
både jer og killingerne, især hvis i er på arbejde hele dagen. Arbejdet med
2 er
heller ikke meget større end med en.
God fornøjelse
hilsen
Claus

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 28-10-05 17:14

Jeg bor i Faaborg på sydfyn, men hvis i skal køre langt skal jeg nok
sætte en koppe kaffe over :) hehe
De nye forældre skal jo også plejes :D

Fra : Anja Christine Sønde~

Dato : 30-10-05 10:17

> Mikkel Wangsgaard skrev:
> Jeg bor i Faaborg på sydfyn, men hvis i skal køre langt skal jeg nok
> [...]

Vi har en kat i forvejen, så vi ville nok nøjes med en mere Vi har
ikke bil, så det bliver desværre lidt svært at få den hentet.
Ville det ikke være synd at skulle til at have den med i toget? Det er
jo en rimelig lang tur.
Vi har godt nok en transportkasse, men jeg synes det ville være for
længe at lade sådan et lille pus sidde i sådan en kasse. Synes i ikke?
Tak for tilbuddet om kaffen jeg skal nok overveje det.

Fra : Gainsbourg

Dato : 30-10-05 13:05

> [...]
> længe at lade sådan et lille pus sidde i sådan en kasse. Synes i ikke?
> Tak for tilbuddet om kaffen jeg skal nok overveje det.

Nu ved jeg ikke hvor lang tid rejsen tager, men det kan da umuligt være mere
end en 2-3 timer. Vi fik vores ene killing fra Stockholm og den var afsted
ca. 8-10 timer. Den blev selvfølgelig tilbudt mad, vand og bakke mange gange
undervejs og det gik helt uproblematisk. Jeg kender da også folk der har
rejst med katte/killinger så langt som fra USA eller Italien.

Held og lykke

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Gainsbourg

Dato : 28-10-05 19:11

> Hvor i landet bor du?
> Jeg kunne godt tænke mig en lille killing, hvis jeg kan få overtalt
> kæresten.
> Vi bor i Aalborg.

Gør dig selv og kæresten en tjeneste og få 2 killinger samtidig. Kattene vil
trives bedre og aktivere hinanden - både nu og som voksne. De bliver ofte
mere kælne og trygge når de er 2 sammen og I vil kunne være væk fra dem i
løbet af dagen, uden risiko for at det kommer til at stresse dem.

Og med hensyn til ekstra arbejde, så er det helt ligegyldigt om man hælder
mad op til en eller 2 katte. - Der er kun een ting der er bedre end en lille
spindende kat i sofaen - og der er 2 storspindende katte i sofaen

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 29-10-05 01:04

> [...]
lille
> spindende kat i sofaen - og der er 2 storspindende katte i sofaen

Kunne ikke være mere enig :D