Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
rente på boliglån
Fra : Martin

Dato : 26-10-05 14:09

vi har købt hus for 3 mdr siden,vores første køb,det var 100 % finansieret +
ca. 35.000 oveni til forbrug (materialer til huset)

vi ønsker nu at få lavere rente på boliglånet,det er nu på 7,5 % jeg har
kontaktet en anden bank,deres tilbud lød på 7,05 % altså 0,45 %
billigere,jeg sagde at jeg ikke ville flytte bank for så lidt og vi aftalte
et nyt møde hvor vi skulle snakke om renten...

og lad mig så høre,hvad rente har i på jeres boliglån ? hvad kan man tillade
sig at prutte den ned på ? hvilke banker har i og hvilke er bedst ?

Martin

Fra : ms

Dato : 26-10-05 14:20

> og lad mig så høre,hvad rente har i på jeres boliglån ? hvad kan man
> tillade
> sig at prutte den ned på ? hvilke banker har i og hvilke er bedst ?

Tja.... jeg plejer at gå ind på mybanker og se hvad laveste rente er og så
bruger jeg det til forhandlings punkt... sidst jeg forhandlede kom jeg ned
på 5,25%

/Max

Fra : Martin

Dato : 26-10-05 14:25

"ms" <maxses_Snot_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tja.... jeg plejer at gå ind på mybanker og se hvad laveste rente er og så
> bruger jeg det til forhandlings punkt... sidst jeg forhandlede kom jeg ned
> på 5,25%

lækkert... men nogle der har andre bud ? både på renter og banker

Fra : ms

Dato : 26-10-05 14:32

> lækkert... men nogle der har andre bud ? både på renter og banker

Har du prøvet at presse din nuværende bank?

/Max

Fra : Martin

Dato : 26-10-05 14:37

> Har du prøvet at presse din nuværende bank?

ja,de er ikke til at arbejde med

Fra : Anita

Dato : 26-10-05 15:08

Martin <ole@ole.ole> skrev:
> [...]
>
> og lad mig så høre,hvad rente har i på jeres boliglån ? hvad kan
> man tillade sig at prutte den ned på ? hvilke banker har i og

Vi købte hus for godt et ½ år siden.

Sparekassen Himmerland:
5,75 % på boliglån (80-95% af husprisen)
6% på de resterende lånte penge.

Venligst Anita

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 26-10-05 16:09

In article <435f7fd7$0$8809$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Martin wrote:
> [...]
>
> og lad mig så høre,hvad rente har i på jeres boliglån ? hvad kan man tillade
> sig at prutte den ned på ? hvilke banker har i og hvilke er bedst ?

Ikke noget boliglån, men 6% på kassekreditten i Danske Bank.
Så det er ihvertfald deromkring eller lavere. De 7% må være med
fuldt renteloft :)