Zonealarm
Fra : Ukendt

Dato : 26-10-05 03:06

Hej ng. jeg har just fået et lille hjemmenetværk til at køre, men det vil
ikke fungere med Zonealarm. Kan det kun lade sig gøre i proudgaven?

Mvh. Finn

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 26-10-05 07:59

> Hej ng. jeg har just fået et lille hjemmenetværk til at køre, men det vil
> ikke fungere med Zonealarm. Kan det kun lade sig gøre i proudgaven?

Det kan sagtens lade sig gøre i den gratis udgave. Jeg kører selv med det.
Men 6.0 serien ser ud til at være plaget af alvorlige fejl, så kør hellere
med version 5.5.094.000

Niels Dybdahl

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-05 12:03

"Niels Dybdahl" <niels@dybdahl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men 6.0 serien ser ud til at være plaget af alvorlige fejl, så kør hellere

Ja 6'eren har ikke ligefrem imponeret, så det prøver jeg.

Mvh. Finn

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 27-10-05 21:55

"Finn Holbek" <fholbek"skrivsnabela"tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng. jeg har just fået et lille hjemmenetværk til at køre, men det vil
> ikke fungere med Zonealarm. Kan det kun lade sig gøre i proudgaven?
>
> Mvh. Finn

Du skal huske at oprette en sikker zone for dit hjemme netværk f.eks. for
192.168.0.X i zone alarm eller lukker firewall (zonealarm) for trafik på
hjemme netværket.

Hilsen

Jacob