Hvad hedder siden...?
Fra : MRN

Dato : 25-10-05 13:23

Hejsa gruppe!

Jeg har engang i mellem i denne gruppe, set nogle links til en dansk side
der beskriver en masse ting om netværk. Som f.eks. hvordan man laver sine
egne net-kabler, hvordan man opsætter Windows til netværk, osv.
Men de små grå kan selvfølgelig ikke huske sidens navn, og min "Foretrukne"
hjælper heller ikke særlig meget...

Jeg håber i kan hjælpe mig...

Mvh
MRN

Fra : Søren G

Dato : 25-10-05 13:26

Tænker du på http://www.cubus-adsl.dk/elteknik/netvaerk/ ?

--
Søren

Fra : MRN

Dato : 25-10-05 22:43

> Tænker du på http://www.cubus-adsl.dk/elteknik/netvaerk/ ?

Lige præcis! Tusind tak

Lige et tillægsspørgsmål. Kender i nogle gode steder på nettet til at købe
løse RJ-45 stik?

Mvh
MRN

Fra : Jonas Pedersen

Dato : 25-10-05 15:22

MRN wrote:
> [...]
> egne net-kabler, hvordan man opsætter Windows til netværk, osv.
> Men de små grå kan selvfølgelig ikke huske sidens navn, og min "Foretrukne"

Udover den URL Søren kom med er der også http://www.net-faq.dk/ der
beskriver en hel del begreber indenfor netværk.

--
Jonas Pedersen - jonas(a)chown.dk
http://chown.dk & http://pictureshow.dk