S: 2 skype telefoner
Fra : Ry Andersen

Dato : 25-10-05 12:26

Hej

Har fået gratis IT-telefoni.

Har før brugt Skype,derfor har jeg til salg .
2 almindelige skype telefoner ( uden tastatur) Opkald med dit sædvsnlige
tastatur
Software til installation af telefonerne medfølger

Pris Kr. 200,- plus porto kr. 45,- (Post-Danmark pakkepost)

Oplysninger om Skype telefoni iøvrigt på http://www.skype.com

Med venlig hilsen
Ry Andersen

Fra : Jesper Lund

Dato : 25-10-05 19:53

Ry Andersen <ry-andersen@lejerbo-vejle.dk> wrote:

> Har før brugt Skype,derfor har jeg til salg .
> 2 almindelige skype telefoner ( uden tastatur) Opkald med dit
> sædvsnlige tastatur

Kan du ikke nøjes med en skumbanan?

Når du poster OT, må man ikke byde mere ifølge usenet reglerne, se
www.usenet.dk (hint: der er noget som hedder markedsgrupper).

--
Jesper Lund

Fra : Ry Andersen