[OTD] nedlæggelse af dk.edb.internet.udbyd~
Fra : Peter T.

Dato : 25-10-05 09:38

Forslag

Dk.edb.internet.udbydere.xdsl nedlægges. Al diskussion henvises til
dk.edb.internet.udbydere.

Begrundelse

Dk.edb.internet.udbydere.xdsl-gruppen har overlevet sig selv længe nok og
der er ikke længere basis for en gruppe kun for xdsl-teknologien, da
trafikken ikke længere er så stor, som ved oprettelsen i flatrateperioden
for en sjat år siden.

Der er poppet nye teknologier frem, som hører kun til udbydere-gruppen
såsom WiMax, hotspots, kabelnet, boboernet, fibernet, internet via
elledninger og flere.

Der hersker åbenbart ikke altid klarhed over hvilken gruppe, folk skal
bruge, når de poster i en af udbydere-grupperne, samt mange af emnerne kan
være både on-topic og off-topic i den enkelte gruppe afhængigt af brillerne
på debattøren og hos læseren.

Så alle emner og erfaringer vedr. internetopkoblinger kan fint være i een
gruppe pga. den samlede lavere trafik i begge grupper vi dag.

Fundatsen for d.e.i.udbydere er fin og behøves ikke at blive ændret ved en
nedlægning af xdsl-gruppen.

Debatperiode

25-10-2005 til 14-10-2005

Forslagsstiller

Peter T.
pinoc10[ved]hotmail.com

Postet i

dk.edb.internet.udbydere
dk.edb.internet.udbydere.xdsl
dk.admin

med FUT sat til

dk.admin (Alle svar herpå kan kun læses i dk.admin.)

--
Peter T.
Min 8årige knejt i bilvasken:

Fra : Jesper Harder

Dato : 25-10-05 20:33

From: Bertel Lund =?iso-8859-1?Q?Hansen=A0?= <nospamfilius@lundhansen.dk>

Hvorfor RFC2047-koder du dit navn i afsenderen?

(xfut til mail+news.)

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 25-10-05 21:01

Jesper Harder skrev:

> From: Bertel Lund =?iso-8859-1?Q?Hansen=A0?= <nospamfilius@lundhansen.dk>
>
> Hvorfor RFC2047-koder du dit navn i afsenderen?

Formodentlig fordi Bertel ved en fejtagelse er kommet til at putte et
'nbsp' (0xA0) ind efter navnet.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-10-05 22:49

Klaus Alexander Seistrup skrev:

> Formodentlig fordi Bertel ved en fejtagelse er kommet til at putte et
> 'nbsp' (0xA0) ind efter navnet.

Shit! Det havde jeg glemt at fjerne.

--
Bertel

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 26-10-05 00:00

Jesper Harder <jesper.harder@gmail.com> writes:

> Bertel Lund Hansen  <nospamfilius@lundhansen.dk> writes:
>
> From: Bertel Lund =?iso-8859-1?Q?Hansen=A0?= <nospamfilius@lundhansen.dk>
>
> Hvorfor RFC2047-koder du dit navn i afsenderen?
>
> (xfut til mail+news.)

Det er lykkedes ham at få en &#160; ind (&nbsp;). Gad vide om det
betyder at der ikke knækkes lige dér?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : Grunt

Dato : 26-10-05 11:02

On Tue, 25 Oct 2005 21:32:39 +0200, Jesper Harder <jesper.harder@gmail.com>
wrote:
in dk.edb.internet.software.mail+news
>Bertel Lund Hansen  <nospamfilius@lundhansen.dk> writes:
>
>From: Bertel Lund =?iso-8859-1?Q?Hansen=A0?= <nospamfilius@lundhansen.dk>
>
>Hvorfor RFC2047-koder du dit navn i afsenderen?
>
>(xfut til mail+news.)

Nu hedder denne gruppe ikke dk.edb.internet.software.TEKNIK.mail+news

Fra : Mikael Schøler

Dato : 26-10-05 17:12

Grunt wrote:
> [...]
> wrote:
> in dk.edb.internet.software.mail+news

> Nu hedder denne gruppe ikke dk.edb.internet.software.TEKNIK.mail+news
næ det var da meget godt fundet ud af..

Fra : Grunt

Dato : 27-10-05 12:03

On Wed, 26 Oct 2005 18:12:16 +0200, Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> wrote:
in dk.edb.internet.software.mail+news

>næ det var da meget godt fundet ud af..
'
Til gengæld kan du ikke finde ud af at tråden er et teknisk indlæg der så vidt
jeg ved ikke hører til her.

fui.

Fra : Ivar

Dato : 26-10-05 19:11

Grunt skrev:

> Nu hedder denne gruppe ikke dk.edb.internet.software.TEKNIK.mail+news

Husk nu det med at opføre dig ordentlig!

Ivar Magnusson

--
MesNews: http://www.mesnews.net/chargement-gb.php

Fra : N/A