visualC++ og filer
Fra : cc

Dato : 08-06-01 10:27

Hejsa

Er der nogen der kan give mig nogle inputs eller steder på nettet hvor man
kan finde noget om det at arbejde med filer. altså åbne en fil, spoole den
igennem, slette i den osv??

Mvh
Tommy

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 08-06-01 11:08

"cc" <the_only_dj_cool@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan finde noget om det at arbejde med filer. altså åbne en fil, spoole den

"Filer"?

Hvilke typer?

\MK

Fra : cc

Dato : 08-06-01 11:35

"Morten Klostergaard" <Morten@Klostergaard.dk> wrote in message

> "Filer"?
>
> Hvilke typer?
>
> \MK

Jeg mener sådan "normale" binnære filer og lig.

tommy

Fra : Igor V. Rafienko

Dato : 08-06-01 11:17

* the_only_dj_cool@hotmail.com

> Er der nogen der kan give mig nogle inputs eller steder på nettet
> hvor man kan finde noget om det at arbejde med filer. altså åbne en
> fil, spoole den igennem, slette i den osv??

Jeg er villig til å vedde mye på at en god C++ bok forteller den type
ting. <URL:http://www.dinkumware.com/> har dokumentasjon online (men
det er en teknisk referanse, ikke noe annet).

ivr
--
I'm normally not caring about writing memory management stuff in C++:
This is done by the classes I'm using.

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 08-06-01 19:16

"cc" <the_only_dj_cool@hotmail.com> wrote in
> Hejsa
>
> Er der nogen der kan give mig nogle inputs eller steder på nettet
> hvor man kan finde noget om det at arbejde med filer. altså åbne en
> fil, spoole den igennem, slette i den osv??

MSDN er stedet for alt omkring Visual C++ og Win32. Du kan jo starte
med at kigge på CreateFile her:

<http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?URL=/library/psdk/winba
se/filesio_7wmd.htm> (linket er sikkert blevet brudt, jeg er stadig ved
at vænne mig til Xnews, beklager)

Carsten Sørensen