CMS system.. Hvordan?
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-10-05 20:40

Hej!
Jeg vil meget gerne lave at lave et CMS system, men kan ikke
finde ud af hvordan det fungere. Er der nogen som kender en
guide, eller kender en bog eller lign ?

Og i samme omgang gerne en bog om PHP og en om MySQL, hvis nogen
ved hvor de kan fås! Det skal være på dansk.. :)

På forhånd tak..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jacob Atzen

Dato : 24-10-05 20:52

On 2005-10-24, Jesper Poulsen <p0ulsen90@gmail.com> wrote:
> Jeg vil meget gerne lave at lave et CMS system, men kan ikke finde ud
> af hvordan det fungere. Er der nogen som kender en guide, eller kender
> en bog eller lign ?

Spørgsmålet har været stillet for ganske nylig. Google er en god
historiker, at have ved hånden:

<http://groups.google.dk/groups?q=dk+php+serverside+eget+cms&qt_s=S%C3%B8g>

- Jacob Atzen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-10-05 20:34

> Spørgsmålet har været stillet for ganske nylig.

Ja, det opdagede jeg bagefter jeg havde skrevet det:)
Beklager!

> Google er en god historiker, at have ved hånden:

http://groups.google.dk/groups?q=dk+php+serverside+eget+cms&qt_s=S%C3%B8g

Tror jeg lige jeg vil kigge lidt nærmere på .. Tak!

Mvh p0ulsen

Fra : Johnny Sørensen

Dato : 25-10-05 00:20

Jesper Poulsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Hej!
> Jeg vil meget gerne lave at lave et CMS system, men kan ikke
> finde ud af hvordan det fungere. Er der nogen som kender en
> guide, eller kender en bog eller lign ?

Jeg har selv lige haft samme problem og fant så denne side
http://www.phpfusion.dk hvor du kan hente et komplet system helt
gratis.

http://www.libris.dk/ er der mange gode bøger på dansk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-10-05 16:38

> Jeg har selv lige haft samme problem og fant så denne side
> http://www.phpfusion.dk hvor du kan hente et komplet system >helt
gratis.

Ja, men vil gerne skrive det selv.. :)