En billig website?
Fra : simon

Dato : 24-10-05 20:44

Kære Ng.

Jeg skal til at købe en ny harddsik på 250gb, men jeg skal også have nogle
dvd medier.
Men jeg har bare det problem at jeg ikke kan finde en tysk internetbutik
hvor jeg både kan få billige dvd-medier og en harddisk.

Så er der nogle der kender en side fra udlandet hvor jeg både kan få en
harddisk, men også billige dvd-medier.

Mvh
Simon Nielsen

Fra : Jan Jensen

Dato : 24-10-05 21:49

www.billigmedien.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-10-05 21:54

> [...]
> hvor jeg både kan få billige dvd-medier og en harddisk.
>
> Så er der nogle der kender en side fra udlandet hvor jeg både kan få en

Det skyldes nok mest, at dem der sælger dvd skiver satser 100% på det, da de
har meget små fortjenester.
Generelt er det iøvrigt således, at alm. hardware ikke er billigere i
Tyskland end i Danmark.

Kurt