Fyld til Kong
Fra : Tidemann

Dato : 24-10-05 17:43

På en eller anden hjemmeside/shop så jeg forslag til fyld til "Kong"
Men jeg kan ikke finde den igen, er der mon nogen der har forslag til fyld.

Gerne sundt
Jeg bruger leverpostej nu, men tror det feder for meget??

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : Carina

Dato : 24-10-05 22:07
Fra : vildskud

Dato : 25-10-05 22:56

Hej

Ja, ren leverpostej kan hurtigt komme til at fede...

En rigtig god ide er, at lave en blanding af følgende:
lidt leverpostej
meget af hundens tørfoder
vand

Bland det godt sammen og fyld det i kongen aftenen før det skal bruges.
Læg det i fryseren og så er det klar næste dag!

Vh. vildskud

http://www.kandu.dk/

Fra : Tidemann

Dato : 26-10-05 08:33

"vildskud"
> [...]
>
> Bland det godt sammen og fyld det i kongen aftenen før det skal bruges.
> Læg det i fryseren og så er det klar næste dag!

Tak til jer begge <

jeg fandt også den side jeg havde set
http://www.netdyredoktor.dk/sw16729.asp