Routing i Zyxel Zywall 10
Fra : Ivan

Dato : 24-10-05 15:04

Hej

Jeg har et lille problem som jeg ikke lige kan gennemskue.

Jeg vil gerne route udefrakommende trafik på port 90 til en server på
netværket, der skal tilgåes på port 80.

Jeg kan ikke lige se hvor jeg kan lave det "port-skift" i web-interfacet.

Nogen der lige ligger inde med et guldkorn?

Ivan

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 24-10-05 16:06

Ivan wrote:
> Jeg vil gerne route udefrakommende trafik på port 90 til en server på
> netværket, der skal tilgåes på port 80.

Mener det ligger under SUA konfigurationen - alle andre end Zyxel vil
nok kalde det port redirection.

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Fra : Hans

Dato : 24-10-05 17:30

Ivan wrote:
> [...]
>
> Jeg kan ikke lige se hvor jeg kan lave det "port-skift" i
> web-interfacet.
> Nogen der lige ligger inde med et guldkorn?

I en Zywall 35 hedder det "Port Translation" og findes under Port Forwarding
i NAT settings, men jeg mener ikke funktionen findes i Zywall 10.

Hans

Fra : Ivan

Dato : 26-10-05 08:13

> I en Zywall 35 hedder det "Port Translation" og findes under Port
> Forwarding
> i NAT settings, men jeg mener ikke funktionen findes i Zywall 10.

Ok......det tror jeg desværre du har ret i så. :(

Men tak for inputtet.