Mailing list fra hjemmesiden.dk IGEN!!
Fra : Spintailmastiff@mail~

Dato : 24-10-05 13:47

Efter min tråd med en masse gode svar fik jeg ikke rigtigt løst mit
problem!

Se filen her:
http://multiagenten.dk/poker/t.asp

Jeg sender nyhedsbreve men for at skjule adresser over for modtager er
jeg kommet frem til at jeg skal bruge denne steng:

Mit problem lige nu er denne streng:

..AddRecipientBBC(rs("mm"))?PGPKey?

Hvordan får jeg PGPKey flettet ind? Jeg føler jeg har prøvet alt ...

MvH
Allan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-10-05 14:12

skrev:

> Jeg sender nyhedsbreve men for at skjule adresser over for
> modtager er jeg kommet frem til at jeg skal bruge denne steng:

Du kan bruge metoden HideRecipients som beskrevet i eksemplet fra
hjemmesideskolen i stedet.

> .AddRecipientBBC(rs("mm"))?PGPKey?

Hvad vil du med PGPKey?

Hvis du vil bruge PGP med Jmail, kan du prøve at kigge her:

<http://www.dimac.net/Products/w3JMail/Version43/Examples/PGPsigning.htm>

Så vidt jeg ved kræver det dog at man bruger en registreret udgave
af Jmail.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 24-10-05 20:27

On 24 Oct 2005 05:46:57 -0700, Spintailmastiff@mail.dk wrote:

Hej Allan,

>Efter min tråd med en masse gode svar fik jeg ikke rigtigt løst mit
>problem!

Så hold meget gerne diskussionen i samme tråd - så er det nemmere at
se, at der er en historie bag.
<snip>

>Mit problem lige nu er denne streng:
>
>.AddRecipientBBC(rs("mm"))?PGPKey?
>
>Hvordan får jeg PGPKey flettet ind? Jeg føler jeg har prøvet alt ...

Hvis ikke du skal bruge PGP, skal du bare undlade den - som der stod i
mit klip (i den gamle tråd), er PGPKey "optional":
------------------
AddRecipientBCC(emailAddress, PGPKey) :

Adds a blind carbon copy recipient to the message. AddRecipientBCC can
be used multiple times for several recipients. RecipientName and
PGPKey are optional. PGPKey will default to the e-mail address value.

'Message.AddRecipientBCC "info@dimac.net"'
------------------

Good luck,
Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-10-05 11:38

skrev:

> Hmm vist bare jeg viste hvor det er beskrevet!!

Ah ja - "beskrevet" var måske at tage munden lidt for fuld. Men
hvis du henter zip-filen fra hjemmesideskolen, kan du se at der er
en linje med HideRecipients. Den kan du bare benytte (i Eriks
eksempel bruges den hvis der er tekst i et bestemt formfelt, men du
kan også vælge at benytte en fast værdi).

> Jamen PGPKey vil jeg ikke bruge det var Jørn som kom med det
> forslag.

Så sløjfer du bare argumentet i kaldet til funktionen. Jørn har
beskrevet hvordan i hans seneste indlæg.

> Jamen hvis jeg gør det sender den jo alle adresser med!!!!

Nej - PGPKey har ikke noget at gøre med hvilke adresser der tages
med.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-10-05 17:05

skrev:

> Det har jeg så gjort med det result at den INTET skriver i det
> feldt hvor ens adrsse normalt skriver.

Du kan ikke bare kopiere dele af Eriks eksempel og forvente at det
går godt.

Du har taget følgende stump med:

If modtager_liste <> "" Then
   .HideRecipients = modtager_liste
End If

- men du putter ikke noget i modtager_liste, og følgelig bliver if-
sætningen aldrig sand.

Drop if-sætningen og sæt i stedet .hiderecipients til en fast værdi
(fx "Modtagere af mit nyhedsbrev").
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-10-05 23:15

skrev:

> jeg ved godt det lyder som om jeg vil have du laver det for
> mig (vil alså gerne selv) men skal jeg sætte den til en fast
> værdi føler jeg at jeg skal skrive det hele om eller er jeg
> bare forrviret...?'

Du har:

If variabel <> "" Then
   .hiderecipients = variabel
End If

Fjern if-sætningen, så får du:

   .hiderecipients = variabel

Drop variablen, og sæt teksten ind direkte:

   .hiderecipients = "Vælg en smart tekst her"
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Spintailmastiff@mail~

Dato : 25-10-05 05:07

Hej Jens
> [...]

>Hvad vil du med PGPKey?

Jamen PGPKey vil jeg ikke bruge det var Jørn som kom med det forslag.
Det eneste jeg vil er at skjule motager adresser på den sikkerste og
nemmeste måde.

Min fil jeg bruger til at sende med ligger her (den skulle være til at
overskue):
http://multiagenten.dk/poker/t.asp.

Håber du kan hjælpe Jens.

Jørn Andersen skrev:
>Så hold meget gerne diskussionen i samme tråd
Det vil jeg huske!

Fra : Spintailmastiff@mail~

Dato : 31-10-05 16:56

Hejsa

>kan du se at der er
>en linje med HideRecipients. Den kan du bare benytte

Det har jeg så gjort med det result at den INTET skriver i det feldt
hvor ens adrsse normalt skriver.

Så den nu ser sådan ud:

..AddRecipientBCC(rs("mm"))

Hele filen : http://multiagenten.dk/poker/t.asp

Skulle have svaret er i da velkommen til at kommentere

MvH

Allan

Jeg må så finde mig i at den ikke skriver noget i til .... ikke noget
der passer mig men bedere end den fyre det hele af

Fra : Spintailmastiff@mail~

Dato : 31-10-05 17:50

>Du kan ikke bare kopiere dele af Eriks eksempel og forvente at det
går godt.

Det gør jeg skam heller ikke!! Tværtom jeg er jo her

Fra : Spintailmastiff@mail~

Dato : 01-11-05 07:20

Det var vist til at forstå ..... endnu engang en stor tak til Jens

Så virker det, ville dog gerne at jeg kunne sætte modtagers navn ind
med rs, men så skal den vist flyttes !?!

Har prøvet men stadig for kompliceret til mig, så jeg må nøjes med
en fast text..

Tak igen

Allan