TV-tunerkort til PC
Fra : -=JF=- arb

Dato : 24-10-05 13:25

Hej i gruppen.

Findes der TV-tunerkort som fungerer uden at computeren er tændt?

Knægten går og sukker efter at få fjernsyn på værelset og så var det jo
nærliggende at sætte et kort i computeren, men på den anden side ville det
være rart at kunne se TV uden at computeren stod tændt.

Mvh John

Fra : Åge

Dato : 24-10-05 13:32

"-=JF=- arb" <oplyses@ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen.
>
> Findes der TV-tunerkort som fungerer uden at computeren er tændt?

Kort: Nej, men løse enheder (der kører udenom computeren).

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 24-10-05 14:32

On Mon, 24 Oct 2005 14:25:04 +0200, "-=JF=- arb"
<oplyses@ikke.invalid> wrote:

> [...]
>nærliggende at sætte et kort i computeren, men på den anden side ville det
>være rart at kunne se TV uden at computeren stod tændt.

Som nævnt andetsteds ikke interne Tv-kort, da de skal bruge strøm fra
computeren, men en ekstern TV-tuner kan som regel bruges - f.eks.
sådan en her:

Jeg har en brugt til salg til den halve pris, hvis I er interesserede.

Lars