Ram ??
Fra : JS

Dato : 24-10-05 09:53

Hejsa

Jeg skal have købt en 1gb ram klods - har i forvejen 2 x 256 mb pc2100 ram
på mit Asus P4pe bundkort.

Vil det betyde noget hvis jeg køber 1 ram klods som f.eks. ddr 400 - når det
andet er pc2100 eller hvad skal jeg købe.

Jan

Fra : kenzo

Dato : 24-10-05 12:13

> Vil det betyde noget hvis jeg køber 1 ram klods som f.eks. ddr 400 - når
> det andet er pc2100 eller hvad skal jeg købe.
Så ville den bare kører som pc2100

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-10-05 13:00

JS wrote:
> [...]
> Vil det betyde noget hvis jeg køber 1 ram klods som f.eks. ddr 400 -
> når det andet er pc2100 eller hvad skal jeg købe.

Det kan du godt bruge - den er godtnok hurtigere - men når du sætter den
sammen med dine PC2100, så vil alle køre som PC2100, da hurtigere ram godt
kan køre langsommere.

DDR400 = PC3200

Men PC2100 nok svære at finde billigere end PC3200 i vore dage - så bare tag
PC3200.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk