Erfaring med Cyclio Vet
Fra : Sidsel

Dato : 23-10-05 18:30

Hej,

ville blot høre hvad folk brugte af loppemiddel og hvad de måtte mene om
Cyclio Vet?

Umiddelbart lyder det jo for godt til at være sandt med at holde kattene
loppefri i 3 mdr...

På forhånd tak,

- Sidsel

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 24-10-05 17:01

> [...]
> Cyclio Vet?
>
> Umiddelbart lyder det jo for godt til at være sandt med at holde kattene

Hej Sidsel

Jeg kar kun gode erfaringer med Cyclio, og har ikke oplevel andet, end
at middlet faktisk holder i de angivne 3 måneder.

Cyclio beskytter dog ikke mod flåter.

Vi har tidligere brugt Frontline, og det blev vores katte ligesom tørre
i munden af (de smaskede, når de fik det i nakken). Det har vi ikke set
ske med Cyclio.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leyna

Dato : 25-10-05 00:05

On Mon, 24 Oct 2005 18:00:43 +0200, Betina Rasmussen
<rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> wrote:

>Cyclio beskytter dog ikke mod flåter.

Nej, det fandt jeg også ud af og derfor droppede jeg midlet igen, da
mine katte er langt mere plagede af flåter end af utøj.

Det er rent faktisk kun hundene der har haft lopper her, og det kun en
enkelt gang på lidt over 3 år. Jeg bruger Frontline både til hunde og
katte og det virker godt for mig.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Tournesol

Dato : 24-10-05 17:48

Hejsa

> ville blot høre hvad folk brugte af loppemiddel og hvad de måtte mene om
> Cyclio Vet?

Jeg bruger Cyclio Vet og er fuldt ud tilfreds.
Selv til de store katte er den god og jeg skal ikke bruge mere til dem end
til de andre mine katte ligger i fra 3,5 kg til 10 kg

Knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : Sidsel

Dato : 25-10-05 08:27

Så har jeg bestilt en omgang Cyclio da det kun er lopper jeg er bange
for (vores katte kommer slet ikke ud, så ingen tæge-fare skulle jeg mene).

Jeg fandt det rimelig billigt hos Anivet, men er der nogen af jer der
kender et billigere sted da 318,75 kr stadig er en smule penge... :)

mvh

- Sidsel