Hundemad ...
Fra : Gnyffe

Dato : 23-10-05 17:22

Hvor kan man købe "O'Lacy's Dog" hundemad ?

Vores normale forhandler fører det ikke mere, men Tim 'ÆLSKER' den mad, og
vil næsten ikke spise andre produkter.

mvh Gorm

Fra : pbk1972

Dato : 25-10-05 21:24

"Gnyffe" skrev d. 23-10-05 17:22 dette indlæg :
> [...]
> vil næsten ikke spise andre produkter.
>
> mvh Gorm
> Hej Gnyffe,jeg har prøvet at søge på både Jubii & Google.Kan ikke
finde dit foder.Har du et andet navn på dit foder?
Har det ikke et produkt-navn?
Hilsen Pbk1972.

http://www.kandu.dk/

Fra : Gnyffe

Dato : 27-10-05 16:07

pbk1972 wrote:

> finde dit foder.Har du et andet navn på dit foder?
> Har det ikke et produkt-navn?

Har fundet leverandøren, har ligger i Tyskland, så .....

Vi må nok finde noget andet mad om 1 års tid. (Vi har nemlig lige købt hele
restlageret)

Tak for hjælpen.

Fra : pbk1972

Dato : 28-10-05 22:51

"Gnyffe" skrev d. 27-10-05 16:07 dette indlæg :

> Har fundet leverandøren, har ligger i Tyskland, så .....
>
> Vi må nok finde noget andet mad om 1 års tid. (Vi har nemlig lige købt
> [...]
jeg kan varmt anbefale Olivers,det bruger jeg til min egen hund.
http://www.olivers.dk/
Mvh Pbk1972

http://www.kandu.dk/

Fra : Gnyffe

Dato : 29-10-05 20:00

pbk1972 wrote:
> jeg kan varmt anbefale Olivers,det bruger jeg til min egen hund.
> http://www.olivers.dk/

OK, vi prøver.